2009. június 2., kedd

Hivatali ügyek

Azt talán már írtam, hogy minden hivatali ügyünket 2 hét alatt elintéztük.
Németországban.
Kivéve a családi pótlékot (Kindergeld).
Ennek a hullámai azonban még itthon sem hagynak nyugodni.
Ja, mert most itthon vagyunk egy hétig.
Nyaralunk miegymás.
Közben intézkedem.
Vagyis intézkednék.
Bementem az Államkincstárba igazolásért, hogy eddig innen kaptuk a pénzt.
Nem volt hosszú a sor, fél óra alatt el is intéztem.
Aztán amikor már egy másik (hosszabb) sorban üldögéltem, és nézegettem a papírt kibökte a szememet egy fura dátum: 2004. 05.24.
Na, mi történt ekkor?
A Hivatal szerint ekkor született Dávid.
Szerintünk nem.
A helyes megoldás 2004. 08. 15.
Mehettem vissza.
Újabb félóra üldögélés.
Javítsák ki, mondom.
Születési anyakönyvi kivonat nélkül nem lehet - mondják.
Mutatom a lakcímkártyát, azon is rajta van a helyes megoldás.
Nem és nem.
Végül kiegyeztünk az útlevélben.
Persze az meg nem volt nálam.
De még mindig jobb, mint az anyakönyvi kivonat, mert az meg Németországban van...
Két óra sorban állás a semmiért.
Ja, és még egy aranyos dolog: állítólag az én hibám, mert nem néztem utána, hogy rosszul szerepel.
De mégis hogyan?
Eddig nem volt rá szükségem!
Most meg amikor kellene, nem tudják kiállítani.
Téboly...
Trehányság...
Na, erre mondom én, hogy a szomszéd fűje...
De nem baj?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eXTReMe Tracker