2009. szeptember 21., hétfő

Szánkópályán focizni


Múlt hét kedden újabb érdekes tapasztalattal gazdagodtam a wippingeni öregfiúk edzésén.
Merthogy ez nemcsak amolyan foc-izgatás, hanem edzés.
Bár az edzőt még nem láttam csak egy középkorú urat kutyával, aki a labdákat és a trikókat osztja, mégis edzésnek hívják a kedd esti harcosok klubját.
Szóval már felénk is korábban esteledik.
Gondoltam is, megyünk terembe, mert 8-kor már nem látni a labdát.
De nem!
Kiderült, hogy van villanyfényes pálya is.
Úgyhogy, amikor leereszkedett az est és a köd (!) átcuccoltunk a másik pályára.
Ami egyáltalán nem egyenes, sőt - szerintem télen szánkóznak rajt'.
Szóval villany van, de a pálya srég (ezt Edda nénitől tanultam).
Nem is kicsit.
Lásd a képet.


Mi fel támadtunk.
Jó volt visszafutni védekezni.
Kilencig nyomtuk.
Héttől.
Amikor hazaindultunk 8 fok volt.
De jól esett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eXTReMe Tracker